Projet Babel forum Babel
Contact - Règles du forum - Index du projet - Babéliens
INSCRIPTION - Connexion - Profil - Messages personnels
Clavier - Dictionnaires

Dictionnaire Babel

recherche sur le forum
Trobada Babel a Barcelona ?? - Forum catalan - Forum Babel
Trobada Babel a Barcelona ??
Aller à la page Précédente  1, 2, 3  Suivante
Créer un nouveau sujet Répondre au sujet Forum Babel Index -> Forum catalan
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant
Auteur Message
Keko_dc



Inscrit le: 15 Dec 2006
Messages: 510
Lieu: Barcelona

Messageécrit le Friday 16 Mar 07, 22:11 Répondre en citant ce message   

Sí, i tant que n'hi ha. Si vius a Bcn, podries entar-hi a fer un cop d'ull, no vull possibles represàlies mort de rire
Apa, fins dilluns, que me'n vaig a Besièrs Occitanie très content
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Nikura



Inscrit le: 08 Nov 2005
Messages: 2035
Lieu: Barcino / Brigantio

Messageécrit le Tuesday 20 Mar 07, 1:21 Répondre en citant ce message   

No veig quin restaurant és aquest. Sí que té un punt positiu és que està bastant al centre i que sempre es pot trobar un lloc on anar a fer un got després. Pensava a l'Ovella Negra (al C/ Sitges, a prop del C/ Tallers) que és un lloc prou mític... Entre setmana pot estar bastant tranquil... i s'hi pot beure bé i barat.
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Falgoní



Inscrit le: 28 Jun 2006
Messages: 78
Lieu: Catalunya

Messageécrit le Thursday 12 Apr 07, 23:54 Répondre en citant ce message   

Ara que ja ha passat Setmana Santa, potser podriem tornar a parlar de la trobada babel a Barcelona. Què us sembla si comencem a recapitular el que ja hem dit per poder concretar?
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Keko_dc



Inscrit le: 15 Dec 2006
Messages: 510
Lieu: Barcelona

Messageécrit le Sunday 15 Apr 07, 15:01 Répondre en citant ce message   

Home, el cert es que no podem recapitular gaire perquè encara no s'ha decidit res i només hi ha un lloc proposat.
Començeu a dir quan teniu lliure, si fer-ho en divendres o en dissabte, a les 8 o a les 9, aquí o allà.
Apa, ara teniu la pilota al vostre teulat. très content
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Sunday 15 Apr 07, 21:50 Répondre en citant ce message   

Personalment, si es tracta de sopar seguit de copa, prefereixo que sigui un divendres. Si no hi ha copa, (és a dir, si no ens retirem massa tard) pot ser qualsevol dia de la setmana. De dilluns a divendres em llevo a les 6 del matí i no em fa gaire gràcia anar a dormir a tres quarts de quinze (ja tinc una edat, jo). Dissabtes i diumenges són reservats per a la meva parella i jo.

En keko-dc havia proposat el QQ del passeig de Gràcia, que només conec per fora. Diu que hi fan tapes...

Altres propostes són:

El Senyor Parellada, Argenteria 37. Cuina catalana principalment. Fa temps que no hi he estat, però el recordo amb molt de “carinyo”.

Semproniana, Rosselló 148. El porta l’Ada Parellada, germana del Ramon Parellada, del restaurant anterior. Té una cuina molt peculiar, entre extravagant i divertida, però de qualitat i bona. Coses de l’Ada. Si us agrada la xocolata, no us perdeu el “Delirium Tremens”. La decoració també fa patxoca (però això no es menja).

Chicoa, Aribau 73. Un clàssic de Barcelona. Cuina catalana i basca. Bon peix, especialment el bacallà.

El Gran París, Muntaner 182. Bona cuina catalana. Ambient agradable i tranquil.

El Gran Café, Avinyó 9. Semblant a l’anterior, però més cèntric.

No sabria dir-vos quin està millor de preu. Crec que, si fa o no fa, tots surten per uns 40 euros per barba, begudes i postres inclosos.

Un altre restaurant més baratet (uns 30 euros, potser) però “especial” és el Iurantia, Casanova 41. Cuina “moderneta”, però ben feta. Això sí: és al bell mig del Gaixample i tant el personal del restaurant com bona part de la clientela són gais. Si no teniu manies, és un bon lloc i prou tranquil.

Bona nit...
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Nikura



Inscrit le: 08 Nov 2005
Messages: 2035
Lieu: Barcino / Brigantio

Messageécrit le Monday 16 Apr 07, 13:58 Répondre en citant ce message   

Perdó que he tingut uns quants assumptes per a resoldre últimament (tot genial no us preocupeu) i la veritat no vaig estar pensant en reactivar el fil. Però ja que Falgoní ho ha fet, a veure si ens podem organitzar sourire

El mateix per a mi, millor divendres o entre setmana excepte dimecres i dijous, que amb els caps de setmana són per a la parella i jo també. Doncs un divendres em semblaria perfecte... Però si algú no pot el divendres, suposo a principis de setmana igualment podria ser tranquil·let. I si no quedem fins molt tard, cap problema que jo també em llevo d'horeta entre setmana...

Bé. Ara pel lloc on anar. Ramon ens acaba de donar una bona llisteta... Per a mi qualsevol em semblaria bé. Pel preu no tinc problema però bé si més baratet millor... No sé quin podria ser el millor, no en conec cap però tots em donen ganes d'anar-hi i tots són prou cèntrics. No tinc cap mena de problema amb anar pel Gaixample, ja me'l conec prou bé aquest barri Clin d'œil Em sembla saber quin restaurant és però mai no hi vaig anar...

Ramon, què vol dir "la decoració fa patxoca" ? Que en francès regional de Savòia (i en arpità), la "patchoque" és el fang, la terra mullada... Dubto que el restaurant sigui decorat amb fang... o sí ? Clin d'œil

Per la resta, de moment seriem en Ramon, en Falgoní, en Keko_dc i jo. Ningú més es trobaria a Barcelona per casualitat un divendres per la nit (de la setmana que vé per exemple) ?? Podria veure si contactar amb una noia de Terrassa que sé que l'interessen les llengües si la pot interessar. Fa temps que no parlo amb ella però qui sap. Sinó a veure què en pensa l'Enric. Si té previst baixar a Barcelona algun divendres, potser el pot interessar... I en Butch ? Mai se sap... Més accents sentirem, millor serà. Vosaltres, si coneixeu algun freaky de les llengües, no dubteu en proposar-li-ho. Crec que 5/6 persones podria ser molt interessant. Estic content que es pugui organitzar un "sopar babel". Els belgues ho fan sovint perquè són molts allà. Barcelona és un pol important també (extrany però més actiu que París, Montréal o Marsella, ciutats francòfones pertant ben més importants...). Hem d'aprofitar d'això i com a mínim podrem parlar de llengües sense un cop més "molestar" els nostres amics amb el mateix tema mort de rire
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Keko_dc



Inscrit le: 15 Dec 2006
Messages: 510
Lieu: Barcelona

Messageécrit le Monday 16 Apr 07, 18:30 Répondre en citant ce message   

Jo entre setmana no puc cap dia llevat dels divendres.
Respecte al lloc, crec que els barcelonins podríeu anar a veure els que us assemblin millor. Jo crec que el QQ està força bé, car es un lloc força tranquil, amb bona cuina i no recordo que fos gaire car, però hem de mirar que ens vagi bé a tots.
Jo marxaré al voltant de les 22:30 car visc a Barberà del Vallès i haig de prendre el tren, i a aquestes hores no es que sigui gaire agradable confus
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Tuesday 17 Apr 07, 19:14 Répondre en citant ce message   

Nikura a écrit:
Ramon, què vol dir "la decoració fa patxoca" ? Que en francès regional de Savòia (i en arpità), la "patchoque" és el fang, la terra mullada... Dubto que el restaurant sigui decorat amb fang... o sí ? Clin d'œil


He posat un "mot du jour" http://projetbabel.org/forum/viewtopic.php?t=8860. Espero que s'entengui. Res a veure amb "patchoque".

Suposo que en keko-dc ha proposat el QQ, entre altres coses perquè és a prop de l'estació del tren. Per a mi, perfecte.

Divendres de la setmana que vé (27 d'abril), de moment, em va bé. L'hora, entre dos quarts de nou i les nou del vespre seria adequat, pensant en la gent que ha de sortir de Barcelona per tornar a casa.

Trobarem a faltar als que no puguin venir. En Castells, l'Enric, el Butch...

Per cert, he pensat amb el Chusé Antón. Suposo que viu a l'Aragó i, per tant, tampoc ho té massa fàcil. És possible que miri el forum català (de fet, crec que ho fa) i, per tant, deu estar al corrent de les nostres intencions. Li enviem un MP?
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Keko_dc



Inscrit le: 15 Dec 2006
Messages: 510
Lieu: Barcelona

Messageécrit le Tuesday 17 Apr 07, 20:21 Répondre en citant ce message   

Però si la llengua "vehicular" serà el català, no ens entendrà confus .
A mi el divendres vinent em va bé, i a vosaltres?
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Nikura



Inscrit le: 08 Nov 2005
Messages: 2035
Lieu: Barcino / Brigantio

Messageécrit le Wednesday 18 Apr 07, 0:37 Répondre en citant ce message   

Home en Chusé Anton sap escriure prou bé el català, estic segur que ens comprendria i que podria parlar.
Podria ser molt interessant que vingués. A veure què en diu. Ramon, l'has contactat ja ?

Jo pel divendres que bé ho veig bé. Ho confirmaré abans del fi de la setmana.
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Wednesday 18 Apr 07, 8:32 Répondre en citant ce message   

Le envio un MP tot seguit. Quan diem "divendres que ve", volem dir el dia 27 d'abril, oi?
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Keko_dc



Inscrit le: 15 Dec 2006
Messages: 510
Lieu: Barcelona

Messageécrit le Wednesday 18 Apr 07, 9:05 Répondre en citant ce message   

Vaja, almenys jo he entès això
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Wednesday 18 Apr 07, 9:05 Répondre en citant ce message   

He enviat aquest missatge al Chusé Antón:

Citation:
Hola Chusé Antón,

Sóc Ramon. No sé si has vist que els Babelians catalans estem preparant una trobada a Barcelona. No sabem on vius exactament. Suposem que a l'Aragó i que, per tant, no et deu ser fàcil venir a Barcelona.

Tanmateix ens agradaria que tu també hi fossis. Si no pots venir, ho entendrem, és clar. Tampoc no hi podran ser l'Enric ni en Castells per la mateixa raó: la distància.

Estem preparant la trobada, en principi, pel divendres 27 d'abril i soparem tots plegats.

Sàpigues, doncs, que t'esperem i que si no véns et trobarem a faltar.

Ja ens diràs alguna cosa.

Cordialment,

Ramon (de part de tots els Babelians catalans).

Estoy seguro de que no necesitas traducción, pero, por si se te escapa algo, ahí va en castellano (Me encantaría poder hacerlo en aragonés, pero... pleure ou très triste )

Soy Ramón. No sé si has visto que los Babelianos catalanes estamos preparando una cita en Barcelona. No sabemos dónde vives exactamente. Suponemos que en Aragón, y, por lo tanto, no te debe ser facil venir a Barcelona.

No obstante, nos gustaría que tu también estuvieras presente. Si no puedes venir lo entenderemos, por supuesto. Tampoco podrán estar con nosotros Enric ni Castells por el mismo motivo: la distancia.

Estamos preparando el encuentro, en principio, para el viernes 27 de abril y cenaremos todos juntos.

Sepas, pues, que te esperamos y que si no vienes, te echaremos de menos.

Ya nos dirás algo.

Cordialmente,

Ramón (de parte de todos los Babelianos catalanes)
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Thursday 19 Apr 07, 8:36 Répondre en citant ce message   

Resposta de Chusé Antón:

Chusé Antón a écrit:
Moltes gràcies, Ramón per l´invitació. Ja m´agradaría passar amb vosaltres una bona estona, però no putser, tinc una situació familiar una miqueta embolicada, la meua dona va estar operada fa uns díes del genull i estem complicats. Us llegi (a tu, Nikura, Castells i altres...) amb molta illusió, m´interessa tot alvoltant del catalá.
Que ho passeu molt bé. Una abraçada per a tots de la meua part.


Com pots comprovar, keko-dc, el Chusé Antón entén i escriu prou bé el català.

Bé doncs, només cal fixar definitivament el lloc (QQ?) i l'hora (20.30, 21.00) i, si cal, reservar taula per a XXX persones, a nom de...

BABEL! Clin d'œil
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Keko_dc



Inscrit le: 15 Dec 2006
Messages: 510
Lieu: Barcelona

Messageécrit le Thursday 19 Apr 07, 9:16 Répondre en citant ce message   

Crec que evidentment s'hauria de reservar, per evitar possibles problemes.
A l'hora com us vagi bé, tant me fa.
Al final, qui hi anem?
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Montrer les messages depuis:   
Créer un nouveau sujet Répondre au sujet Forum Babel Index -> Forum catalan Aller à la page Précédente  1, 2, 3  Suivante
Page 2 sur 3









phpBB (c) 2001-2008