Projet Babel forum Babel
Contact - Règles du forum - Index du projet - Babéliens
INSCRIPTION - Connexion - Profil - Messages personnels
Clavier - Dictionnaires

Dictionnaire Babel

recherche sur le forum
Trobada Babel a Barcelona ?? - Forum catalan - Forum Babel
Trobada Babel a Barcelona ??
Aller à la page Précédente  1, 2, 3
Créer un nouveau sujet Répondre au sujet Forum Babel Index -> Forum catalan
Voir le sujet précédent :: Voir le sujet suivant
Auteur Message
Falgoní



Inscrit le: 28 Jun 2006
Messages: 78
Lieu: Catalunya

Messageécrit le Thursday 19 Apr 07, 12:47 Répondre en citant ce message   

Jo vinc. Ara bé, plego de treballar a les nou del vespre. Seria un inconvenient quedar a pratir de les nou? Que bé que ja anem concretant la cosa!
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Thursday 19 Apr 07, 20:40 Répondre en citant ce message   

Personalment, jo no tinc cap problema si ha de ser a partir de les 9. En canvi, el keko-dc diu que ha d'agafar un tren a dos quarts d'onze...

Si quan surts de treballar pots plantar-te al centre en poc temps, potser el keko-dc no hi tindrà inconvenient.

Si no s'hi afegeix ningú més, serem quatre o cinc: Nikura (estem esperant la seva confirmació abans de que acabi la setmana - potser vindria acompanyat d'una altra boja per les llengües), Falgoní, keko-dc i jo mateix.

Evidentment, si en Nikura, animador d'animadors, o algú altre no pogués venir, s'hauria d'ajornar, no? Com més serem, més riurem, ja ho sabeu...

Estic impacient...
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Keko_dc



Inscrit le: 15 Dec 2006
Messages: 510
Lieu: Barcelona

Messageécrit le Thursday 19 Apr 07, 21:28 Répondre en citant ce message   

A veure, no es que sigui del tot escrite, a dos quarts d'onze, però recorda que tinc 18 anys i visc encara amb els pares, i amb la mare, poca broma mort de rire . No li fa cap gràcia que me'n vagi a sopar amb uns "desconeguts" (es clar que ho són, ella no us coneix de res mort de rire ) i encara li en faria menys que arribés tard, però mira tu, un dia es un dia très content .
A mi em va bé qualsevol hora, es clar, si algú no pogués anar, voto per que s'ajornés, però de moment no és aquest el cas.
A per cert, jo portaré el llibre "aquí se habla", hi ha tot un capítol que parla sobre les llengües ressucitades o "repescades", i com que darrerament s'ha debatut intensament al fòrum, serà força interessant fer-li un cop d'ull.
Apa, fins demà! Clin d'œil
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Enric



Inscrit le: 19 Oct 2006
Messages: 96
Lieu: Baix Urgell, Catalunya

Messageécrit le Sunday 22 Apr 07, 9:15 Répondre en citant ce message   

mort de rire Dic el mateix que en Keko, tot i que soc encara una mica més jove mort de rire

I a més per anar a Barcelona es una murga, només m'hi podrien dur els pares peró no voldran i amb tren son 3 hores i mitja parant a tot arreu i gastant un dineral. Dish

No podré venir, peró ja ens explicareu com ha anat. Clin d'œil
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Sunday 22 Apr 07, 21:29 Répondre en citant ce message   

Caram! Estic content de que hi hagi tant de jovent per aquí! Es un bon senyal que la gent jove es preocupi per les llengües, en especial la pròpia.

Informarem a tothom del que en surti d'aquesta trobada, si s'arriba a fer... confus
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Nikura



Inscrit le: 08 Nov 2005
Messages: 2035
Lieu: Barcino / Brigantio

Messageécrit le Monday 23 Apr 07, 15:30 Répondre en citant ce message   

Oi que sí s'arribarà a fer, però em temo que no podrà ser aquesta setmana triste

No he pogut connectar-me abans per deixar aquest missatge... És que amb les eleccions i tot el rotllo (1h i mitja de cua al Lycée Français per a poder votar), ahir no vaig estar quasi per casa i com el diumenge no hi solc dormir.
Ara, em fa una mica de pal però no m'he pogut lliberar per aquest divendres (això de les coses que s'anuncien a l'últim moment...). I el divendres següent, estaré en plena mudança doncs... Ens porta cap al maig ! Em sap molt de greu...
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Monday 23 Apr 07, 21:23 Répondre en citant ce message   

Bé, què hi farem! Tornarem a l'atac de cara al mes de maig.

I que no sigui res això de la mudança... ricane
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Enric



Inscrit le: 19 Oct 2006
Messages: 96
Lieu: Baix Urgell, Catalunya

Messageécrit le Thursday 26 Apr 07, 17:57 Répondre en citant ce message   

Nikura, pots votar a les eleccions espanyoles i franceses alhora?
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Nikura



Inscrit le: 08 Nov 2005
Messages: 2035
Lieu: Barcino / Brigantio

Messageécrit le Saturday 19 May 07, 0:16 Répondre en citant ce message   

Si.
Voto a les eleccions franceses perquè sóc francès... Des d'aquí puc votar per les presidencials i les de l'assemblea dels francesos de l'estranger (ens representen cinc o sis diputats a l'assemblea nacional a París). Per les altres no puc aquí, però si puc fer votar algú per mi des de França. Per les properes legislatives per exemple, votarà mon paire per mi. Es diu "fer una procurració". Es com aquí el vot per correu però a França, fas votar algú de confiança per tu...
I aquí, em van escriure dient-me que els europeus residents a Espanya sí que podien votar a les municipals. Doncs sí que hi podrá votar. Però per les altres eleccions, no puc.
La gent que té la doble nacionalitat sí que pot votar per totes les eleccions en els dos països.
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Enric



Inscrit le: 19 Oct 2006
Messages: 96
Lieu: Baix Urgell, Catalunya

Messageécrit le Wednesday 23 May 07, 1:12 Répondre en citant ce message   

Nikura a écrit:
Si.
Voto a les eleccions franceses perquè sóc francès... Des d'aquí puc votar per les presidencials i les de l'assemblea dels francesos de l'estranger (ens representen cinc o sis diputats a l'assemblea nacional a París). Per les altres no puc aquí, però si puc fer votar algú per mi des de França. Per les properes legislatives per exemple, votarà mon paire per mi. Es diu "fer una procurració". Es com aquí el vot per correu però a França, fas votar algú de confiança per tu...
I aquí, em van escriure dient-me que els europeus residents a Espanya sí que podien votar a les municipals. Doncs sí que hi podrá votar. Però per les altres eleccions, no puc.
La gent que té la doble nacionalitat sí que pot votar per totes les eleccions en els dos països.

I que has de fer per tenir doble nacionalitat?
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Falgoní



Inscrit le: 28 Jun 2006
Messages: 78
Lieu: Catalunya

Messageécrit le Monday 28 May 07, 12:29 Répondre en citant ce message   

Perdoneu que canviï de tema. Al final com ho tenim allò de la trobada Babel a Barcelona? S'havia dit que pel maig podia anar bé, però de moment no hem fet res. Com ho veieu pel juny?
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
ramon
Animateur


Inscrit le: 13 Jan 2005
Messages: 1395
Lieu: Barcelone, Espagne

Messageécrit le Monday 28 May 07, 19:13 Répondre en citant ce message   

Em sembla que haurem d'esperar que en Nikura solucioni algun problemet personal. Jo encara no he perdut les esperances... Clin d'œil
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Falgoní



Inscrit le: 28 Jun 2006
Messages: 78
Lieu: Catalunya

Messageécrit le Tuesday 29 May 07, 12:03 Répondre en citant ce message   

Doncs esperarem. Més o menys quan es calcula que serà possible? Jo a l'agost no puc. Ja direu alguna cosa. Fins aviat.
Voir le profil du Babélien Envoyer un message personnel
Montrer les messages depuis:   
Créer un nouveau sujet Répondre au sujet Forum Babel Index -> Forum catalan Aller à la page Précédente  1, 2, 3
Page 3 sur 3









phpBB (c) 2001-2008